Обмін та повернення товару

Ви можете повернути або обміняти товар, який Вам не підійшов, протягом 14 днів з моменту покупки. Це право вам гарантує «Закон про захист прав споживача».

Умови для обміну або повернення товару в даному випадку: Згідно статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернений до магазину протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки, якщо виконуються такі вимоги:

-товар, не був у вжитку і не має слідів використання:

-подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів потрапляння рідини у виріб або на упаковку, документацію;

-товарний вигляд збережений - тобто залишилися всі ярлики, наклейки та інше оформнлення товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, упакований;

-присутні всі документи на товар, (накладна, що підтверджує покупку), збережені маркування та упаковка.

ІНСТРУКЦІЯ З ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

1. Обмін / повернення якісного товару

1.1 Підстава:

Для повернення якісного товару необхідна наявність певних причин для

повернення, які вказані в ст. 9 Закону України « Закон про захист прав споживача» (далі по

тексту – Закон), і стан товару, а саме:

1) товар купувався Покупцем не пізніше 14 днів з дати надання

вимоги про повернення не враховуючи день покупки;

2) товар підлягає поверненню відповідно до Переліку товарів належної

якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженого

Постановою КМУ.

3) товар не підійшов Покупцеві за розміром, кольором, фасоном або за інших підстав,

які не пов'язані з претензіями до якості товару;

4) товар не використовувався, збережено його товарний вид, упаковку, споживчі

властивості, пломби, ярлики, відсутні механічні пошкодження, товар

знаходиться в робочому стані;

5) Покупець надає розрахунковий документ(накладну), виданий при покупці товару.

УВАГА! При поверненні якісного товару Покупцеві надається право

обміняти товар на аналогічний у продавця, у якого товар купувався (ст.9 Закону),

а не відразу вимагати повернення грошей. І тільки якщо у Продавця немає аналогічного товару

для обміну, Покупець має право:

1) повернути придбаний товар одночасно з придбанням у Продавця іншого

товару з наявного в асортименті магазину з відповідним перерахуванням

вартості і сплатою позитивної різниці, або поверненням магазином

різниці між цінами товарів;

2) отримати гроші назад (протягом 7-ми робочих днів в такий же спосіб розрахунку, що і

використовувався при оплаті за товар (готівковий розрахунок, безготівковий розрахунок)).

1.2 Дії Покупця:

1) Покупець пред'являє документ, що підтверджує оплату товару – виписку про оплату, накладну.

2) Передає (відправляє Укрпоштою або Новою поштою) товар співробітнику магазину.

УВАГА! Оплату за пересилку поверненого товару (якщо він належної якості) робить покупець!

1.2.1 Дії співробітників:

1) Прийняти від Покупця заяву, виписку про оплату, накладну.

2) Прийняти від Покупця товар. Зробити огляд товару на наявність механічних

ушкоджень, ушкоджень упаковки товару, застібок, камінців. У разі недотримання цих умов і порушення товарного вигляду – відмовити покупцеві в процедурі повернення грошей.

3) Якщо Покупець хоче поміняти виріб – відправити обраний товар за вказаними реквізитами.

Різницю в ціні можна повернути на вказаний рахунок покупця, а якщо сума обміну, буде більшою – Покупець оплачує різницю Продавцеві (відповідно).

4) За необхідності додатково огляду товару - використовуються засоби зв’язку та додатки Viber? WatsApp, Telegram, Messenger.

УВАГА! У разі повернення якісного товару в термін, що перевищує 14 днів,

узгодити можливість повернення (за телефоном, Viber, електоронна пошта) зі старшим

менеджером магазину.

2.Повернення товару, у зв'язку з наявністю в ньому істотного недоліку

1. Підстава:

Для прийому вживаного товару у зв'язку з наявністю в ньому істотного

недоліку, слід дотримуватись таких умов:

1) Товар купувався Покупцем в магазині Компанії;

2) Термін гарантійного використання (14днів) на товар не закінчився;

3) Покупець надає розрахунковий документ (виписку з банку,накладну), виданий при покупці товару.

2. Дії Покупця:

1)Покупець описує і показує недоліки на фото/відео для перевірки недоліку візуально.

2) Покупець пред'являє накладну.

3) Відправляє товар співробітнику магазину..

3. Дії працівників:

1) Прийняти від Покупця всі фото-відео підтвердження значного недоліку(браку) товару

2) Отримати від Покупця накладну (через Viber).

3) Узгоджено з старшим менеджером розрахуватись з Покупцем або запропонувати заміну.

3. Дії при зміні вартості товару або обміну товару на аналогічний

1. Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної моделі належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться.

2. Під час заміни товару з недоліками на такий самий товар іншої моделі належної якості, перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни – виходячи з вартості на час купівлі.

4. Процедура видачі (перерахування) Покупцеві коштів в

зв'язку з поверненням товару

4.1 Підстава:

1) Повернення якісного товару в термін 14 днів;

2) Повернення товару, що не був у використанні.;

4.2 Дії працівників:

1) Перерахувати кошти Покупцеві на вказаний рахунок.

2) Гроші, сплачені за товар, повертаються Споживачеві в день підтвердження даної дії, а в разі неможливості повернути гроші в цей день– в

інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше, ніж протягом семи днів.

НАЙБІЛЬШ ЧАСТО ВИНИКАЮЧІ ПИТАННЯ

Де і як можна зробити повернення товару?

Повернення придбаних товарів здійснюється у м.Рівне(вул.Межова,40), або через Нову пошту, Укрпошту.

Для узгодження всіх деталей повернення та обміну звертатись за тел. +380686116718

Вартість доставки оплачується за тарифами перевізника за фактом відправлення товару.

Якщо обмін товару належної якості, але не підійшов колір, розмір, дизайн, то за рахунок Покупця.

Якщо товар був бракований зі значними пошкодженням – пересилка за рахунок Магазину.